сряда, ноември 30, 2011

госпожиците с многото езици
завързани на възел или фльонга
и господата с неприятен дъх
които ги обгрижват
са нещото, което твърдо много
и до болка
много,

премного
много
ме вълнува

ох, знам
ах точно аз ли да не знам
че
дума няма да обелят те пред думата ми две на две не става
ще кажат, че съм тралала и може би се пооляла
имунизирани за мойто брулипеене

но нищо!

госпожиците с многото езици
са всичко днес което ме вълнува
и въпреки че
с алегории те трудничко боравят
ше споделя:
аз чувам - казват че са доста оправни.
дарени са със фотографска памет
и усет за посредствена
граматика

ах, тази думата посредственост
така последната така
така ми се изплъзна
измежду устните изпръхосаркастични
ах извинете вий многоезични
госпожички
и
господа
и вие тъй приятно дъхащи на мърша господа.

госпожиците с многото езици
завръзани на морски възел и кордела
и техния вмирисан антураж
постригани приятно и мъжествено
са краен резултат на феминизма.

ах как разлюбвам революциите

Няма коментари: